A Time Out Market Budapest szeptember 20-án hivatalosan is megnyitja kapuit

A Blaha Lujza téri ikonikus épületben, a Corvin Palace-ben a főváros és vidék legjobb séfjei, közkedvelt helyei és feltörekvő tehetségei mutatkoznak be, egy fedél alatt.
2025. szeptember 20-án, szombaton 11:30-kor hivatalosan is megnyitja kapuit a Time Out Market Budapest a történelmi múltú, új fényében tündöklő Corvin Palace-ban, a Blaha Lujza téren. A gasztronómiai és kulturális központ minden nap 11:30 és 23:30 között várja a látogatókat, hogy a város és az ország díjnyertes séfjeinek fogásaival, közkedvelt vendéglátóhelyek kínálatával és feltörekvő kulináris tehetségek különlegességeivel ismerkedhessenek meg – elérhetővé téve a minőségi gasztronómiát.
A Time Out Market Budapest a főváros és a vidék legjavát hozza össze egyetlen, vibráló térben: gondosan kiválasztott séfek, éttermek, izgalmas italbárok és kulturális élmények egy helyen. A közép- és kelet-európai régióban elsőként nyíló Market tizenegy kulináris koncepciót, három bárt, öt rendezvényhelyszínt és közel 540 ülőhelyet kínál. Itt a gasztronómia, az italok, a helyi kultúra, a zene és a kreativitás egymást kiegészítve teremtenek egyedülálló atmoszférát.
A Time Out Market élmény, első kézből
A látogatók – akár családdal, barátokkal, vagy egyedül érkeznek – közösségi asztaloknál helyet foglalva kóstolhatják végig a legizgalmasabb ízeket, miközben a séfek és csapataik a szemük előtt készítenek el olyan ízletes kreációkat, mint a Szecsuáni spenót, a Szaletly Rakott Krumpli, a Marhatatár, osztriga emulzió vagy a Pizza Margherita. A három bár önmagában is külön programot kínál, így a Market nemcsak étkezésre, hanem egy kellemes italra is ideális helyszín.
„A Time Out Market Budapest egy teljesen új gasztronómiai és kulturális élményt hoz Magyarországra, és alig várjuk, hogy vendégeinket ebben a különleges térben köszönthessük! Hónapokon át kutattuk és kóstoltuk végig a főváros és az ország kínálatát, hogy felfedezzük a legtehetségesebb hazai alkotókat – majd meghívtuk őket, hogy képviseljék Budapestet és Magyarországot, mint világszínvonalú kulináris desztinációt. Rendkívül büszkék vagyunk, hogy ilyen kiváló séfek és éttermek csatlakoztak hozzánk. A Market a helyi tehetségeket ünnepli, ahol a vendégeink minden nap megtalálják a számukra tökéletes élményt – legyen szó ebédről, vacsoráról, kulturális programról vagy egy italról. Küldetésünk, hogy a magyar gasztronómia sokszínűségét megfizethető áron tegyük elérhetővé – válogatott ételekkel, italokkal és egész évben izgalmas programokkal – mondta Borsos Gergely, General Manager.

Pécsi György / Time Out Market Budapest
Az éttermek és bárok válogatott kínálata
Time Out Market Budapest sokszínű gasztronómiai felhozatalát, kiemelkedő bárok alkoholos és alkoholmentes választéka teszi teljessé.
● Az Anyukám Mondta olasz konyhája évtizedes szenvedéllyel és családi hagyományokkal tölti meg a tányérokat.
● A Pingrumba a Közel-Kelet csábító ízeivel tölti meg a Time Out Marketet.
● A 101 Bistro Tajvan komplex ízvilágát értelmezi újra az egyedi fogásokért.
● A Szaletly küldetése, hogy közelebb hozza a kortárs magyar konyha ízeit a város ínyenceihez.
● Hagyományos magyar ízek Pesti István séf és a CANTEEN jóvoltából.
● Egy falatnyi Balaton a Casa Christa jóvoltából.
● A Bigfish elhozza a tengeri szellőt a városi pezsgésbe.
● A Tuning Burger világszínvonalú, gourmet burgereket kínál.
● M’EAT by Rácz Jenő – prémium magyar előételek, mediterrán életérzéssel fűszerezve.
● A LIRA by Essência Restaurant az elérhető fine dining élményét hozza el.
● A Hai Nam Pho karakteres, nosztalgikus vietnámi ízekkel érkezik.
● A Dreher Tanksör a hagyományokat idézi meg pasztőrözés nélküli sörével.
● Egy pult, 22 borvidék, és végtelen élmény a Wines of Hungary bárjánál.
● Born to Mix: az ikonikus Absolut exkluzív koktélbárral jelentkezik.
Változatos kulturális programok
A Time Out Market Budapest nemcsak gasztronómiai, hanem kulturális találkozóhely is, egész éves programkínálattal: DJ szettek, élőzene, művészeti események és családi programok váltják egymást hétről hétre.
Heti programok:
● Hétfő: élő zongoraestek a Magyar Bárzongoristák Egyesülete és a Roland Piano szervezésében
● Kedd: Jazz & Wine a Jazzpiknik szervezésében
● Szerda: Banana Live Sessions a Banana Records válogatásában
● Csütörtök: Chef’s Kiss – DJ szettek a Budai House Clique-től
● Péntek: Night Out – intimebb hangulatú koncertek a Banana Records válogatásában
● Szombat: Saturday Sparkle – jazzkoncertek a Jazzpiknik szervezésében
● Vasárnap: családi nap gyermekprogramokkal
● Havonta egy nagyszabású koncert is színesíti a programot.
A nyitást követő első héten már olyan izgalmas fellépők és programok várják a vendégeket, mint a Csapó Krisztián – Varga Tivadar jazz duó, Henri Gonzo, Galactic Jackson, Chef’s Kiss by Budai House Clique vagy DJ Lleo. És ha ez még nem lenne elég, október elején az Oktoberfest sörfesztivál hoz majd hamisítatlan fesztiválhangulatot a Marketre.

Pécsi György / Time Out Market Budapest
A helyi kapcsolatok ereje
A Time Out Market Budapest számára kiemelt fontosságú a helyi művészek és alkotók támogatása – platformot adva a hazai tehetségeknek, hogy munkásságukat a nagyközönség is felfedezhesse. Mindig történik valami új és izgalmas, így a Time Out Market Budapest újra és újra visszahívja a látogatókat, hogy kulináris és kulturális élményekben merüljenek el. A Time Out Market Budapestben az Apollo Gallery jóvoltából jelenleg a magyar – aboriginál származású képzőművész, Herczeg Tiarna alkotásai láthatóak. Absztrakt festményei kettős identitásából, spirituális örökségéből és a természettel való mély kapcsolatból táplálkoznak. Meditatív állapotban született alkotásai emlékeket és álmokat sűrítenek formákba és színekbe, intenzív, magával ragadó élményt nyújtva a nézőnek.
A Time Out Market Budapest a gasztronómiai és kulturális piacok globális családjának legújabb tagja
A Time Out Market világszerte már tizenegy városban várja a látogatókat – minden helyszín a saját városa legjavát mutatja be, egyedi módon. A koncepció gyökerei a Time Out magazinban rejlenek, amely 1968-ban, egy londoni konyhaasztalnál indult azzal a céllal, hogy összegyűjtse a város legjobb programjait. Több mint 50 év után a Time Out ma is a világ egyik legmegbízhatóbb forrása, ha egy város legjobbjait szeretnénk felfedezni.
Cím: Time Out Market Budapest – Corvin Palace, 1085 Budapest, Blaha Lujza tér 1. Nyitvatartás: minden nap 11:30-23:30 Elérhetőségek: info.budapest@timeout.com, +36 20 232 0505 Asztalfoglalás: FOGLALÁS További információ: Látogass el a Time Out Market Budapest weboldalára | Instagram, TikTok, Facebook: @TimeOutMarketBudapest
A Time Out Market Budapestről
A Time Out Market Budapest a Blaha Lujza téren található, ikonikus Corvin Palace első emeletén kapott helyet – abban a történelmi múltú áruházban, amely 1926-ban nyitotta meg kapuit Európa egyik első bevásárlóközpontjaként, és amely nemrégiben eredeti neoklasszicista pompájában újult meg. A közel 2500 négyzetméteres térben tizenegy konyha, három bár, öt rendezvényhelyszín és mintegy 540 ülőhely várja a látogatókat. A Time Out Market Budapestben a főváros és a vidék legjobb éttermei és séfjei, egy fedél alatt várják vendégeiket.
A Time Out Market a világ első, kifinomult válogatással megalkotott gasztronómiai és kulturális piaca, amely egy fedél alatt gyűjti össze egy város legjavát: a legjobb séfeket, éttermeket, italokat és kulturális élményeket. A díjnyertes séfektől az autentikus, helyi kedvencekig, élő zenétől a kortárs művészeti installációkig – a Time Out Market a város szellemiségét és kreativitását ünnepli. Az első Time Out Market 2014-ben nyílt meg Lisszabonban, és rövid időn belül a város egyik legnépszerűbb célpontjává vált. A sikeres lisszaboni nyitást további piacok követték: jelenleg tizenegy városban működik Time Out Market, köztük New Yorkban, Montrealban, Dubajban, Fokvárosban és Oszakában, továbbá számos új helyszín van készülőben, több városban pedig már előrehaladott tárgyalások folynak. Mindegyik helyszínen ugyanaz az elv érvényesül: a város legjobb gasztronómiai és kulturális élményeinek gondosan válogatott kínálata, egy fedél alatt.
A Time Out Market a Time Out Group PLC (AIM: TMO) része – a globális márka célja, hogy inspirálja és lehetővé tegye az emberek számára, hogy megtapasztalják a város legjavát a Time Out Media és a Time Out Market révén. A Time Out 1968-ban indult Londonban azzal a küldetéssel, hogy segítsen felfedezni és összefogni az újonnan kibontakozó városi kultúrákat – mára az egyetlen globális márkává vált, amely kifejezetten a városi életre fókuszál. Helyi szakértők több mint 50 ország több mint 350 városában készítenek tartalmat arról, hogy mit érdemes csinálni, megnézni és megkóstolni – mindezt egyedülálló, digitális és fizikai csatornákon átívelő platformmodellen keresztül.